En dröm har blivit sann!

Visst var det väl inte bara jag som önskade mest av allt i hela världen att godis skulle vara nyttigt och brysselkål onyttigt när vi var små? Well, well, kolla in vad jag ramlade över vid sockerhyllan här om dagen! Noll kalorier och ingen påverkan av blodsockret. Varför har ingen berättar om det här innan? Vad är det de döljer? Är det för bra för att vara sant? Måste provas, jag kan bara inte bestämma mig för vad jag ska börja med- maränger? Kladdkaka? Muffins? Jag återkommer med testresultatet vid senare tillfälle. Absolut ska jag göra det.


Kommentarer
Postat av: Lina Roos

Hur smakade det? Jag hoppas fortfarande på mirakel!

2012-10-17 @ 23:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0